Interview: Simon Wolf

Τεύχος Ιουλίου, Issue 50

O επικεφαλής της WOLF 1834 μάς προσκάλεσε στο Λονδίνο για να γιορτάζουμε μαζί τα 190 χρόνια της μάρκας και μας μίλησε για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει παρανοϊκός

Μη χάσετε αυτή την αποκλειστική συνέντευξη στο τεύχος που κυκλοφορεί. Πάρτε μια μικρή γεύση…

Η Wolf γιορτάζει φέτος τα 190 χρόνια της, σχεδόν δύο αιώνες ζωής… Πού αποδίδετε τη μακροζωΐα της;

Υπάρχει ένα πείσμα, μια ώθηση να γινόμαστε καλύτεροι, να καινοτομούμε και να αλλάζουμε, στοιχεία που διακρίνουν τα μέλη κάθε γενιάς Wolf από παλιά, από το 1834 κι έπειτα. Αυτή η ενέργεια κράτησε τη μάρκα ζωντανή, ακόμη και στις πιο δύσκολες εποχές, όταν αντιμετωπίσαμε οικονομικές ή προσωπικές δυσχέρειες.

Ποια ήταν η επιρροή του πατέρα σας στην καριέρα σας και ποιο ήταν το σημαντικότερο μάθημα που αποκομίσατε από εκείνον;

Ο πατέρας μου ποτέ δεν βιαζόταν. Ό,τι έκανε, το έκανε με πολλή φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ήταν πιλότος, μουσικός και ειδικός στην ανάπτυξη επιχειρήσεων. Με οδηγούσε με το παράδειγμά του και, ως φυσικός μέντορας, μου δίδαξε τα βασικά μαθήματα της ζωής και της δουλειάς, οι οποίες διασταυρώνονταν. Κάνε το καλύτερο που μπορείς, μην ακολουθείς τον σύντομο δρόμο και αφιέρωσε χρόνο για να κατασκευάσεις το καλύτερο προϊόν.

Η εκδότρια του περιοδικού Μπέλμπα με τον Simon Wolf

Αντιπροσωπεύετε την πέμπτη γενιά Wolf στο τιμόνι μιας οικογενειακής επιχείρησης. Ποιο θεωρείτε πως είναι το πιο σημαντικό επίτευγμα της θητείας σας;

Το ότι την παρέλαβα ως μια εταιρεία που έφτιαχνε υπέροχα πράγματα και την έκανα μάρκα. Μια μάρκα που ο κόσμος αγαπάει, θέλει και χρειάζεται.

Πόσο μεγάλη είναι η πίεση που νιώθετε ως ο συνεχιστής μιας μακράς οικογενειακής παράδοσης, αλλά και ως ο επικεφαλής μιας επιτυχημένης επιχείρησης με παγκόσμια αίγλη;

Νιώθω τεράστια πίεση να τα πάω σήμερα καλύτερα απ’ ό,τι χτες. Πάντα λέω, χαριτολογώντας, ότι είμαι ένας παρανοϊκός, ανασφαλής άνθρωπος. Τα στοιχεία αυτών των συναισθημάτων με οδηγούν καθημερινά. Επομένως ναι, υπάρχει πίεση, την οποία προκαλώ εγώ στον εαυτό μου!

Η συνέχεια στο τεύχος που κυκλοφορεί στα περίπτερα…

More Stories
Breaking news: Σαρωτικές αλλαγές στο LVMH Group