Η νέα συνεργασία της Breguet με τη FRIEZE

Η Breguet ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη Frieze, την παγκόσμια έκθεση τέχνης, η οποία ξεκινά φέτος και θα ολοκληρωθεί το 2024.

Μια νέα συνεργασία που ενισχύει τη μακροχρόνια σύνδεση της Breguet με τις τέχνες, που έρχεται στο φως μέσω της ματιάς έναν καλλιτέχνη, και θα παρουσιαστεί στους πέντε διεθνείς εκθετικούς χώρους της Frieze – Frieze London, Frieze Masters, Frieze New York, Frieze Los Angeles και Frieze Seoul. Η έκθεση ξεκίνησε στο Frieze New York τον Μάιο του 2022 στο The Shed στο Μανχάταν.

«Η μάρκα μας ήταν πάντα κοντά στον κόσμο της τέχνης. Είτε μέσω του ιδρυτή μας που δημιούργησε το νεοκλασικό στυλ και ενέπνευσε τη μοντέρνα ωρολογοποιία είτε μέσω των τεχνιτών μας που, στην κατασκευή μας, διαιωνίζουν την παραδοσιακή τεχνογνωσία της διακόσμησης τόσο στα καντράν όσο και στους μηχανισμούς. Η δημιουργία μιας συνεργασίας με μια έκθεση όπως η Frieze, η οποία αναδεικνύει τα ταλέντα του σήμερα και του αύριο, έχει νόημα για την Breguet. Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που ξεκινήσαμε αυτή τη συνεργασία». λέει ο Lionel a Marca, Διευθύνων Σύμβουλος της Breguet.Η Emily Glazebrook, Εμπορική Διευθύντρια της Frieze πρόσθεσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε τη νέα παγκόσμια συνεργασία μας με την Breguet στο Frieze New York 2022, κάνοντας το ντεμπούτο της συνεργασίας μας με μια νέα παραγγελία του καλλιτέχνη Pablo Bronstein. Η Breguet έχει ισχυρούς δεσμούς με τις εικαστικές τέχνες και, όπως η Frieze, βασίζεται σε μια διαρκή εκτίμηση της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της ποιότητας».

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την τέχνη της Breguet μέσω μιας επίδειξης guillochage, ενός εργαλείου που χρησιμοποιούν οι τεχνίτες για να δημιουργήσουν τις διάφορες διακοσμήσεις που εμφανίζονται στους μηχανισμούς των ρολογιών. Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του Οίκου, το guillochage είναι μια τεχνική που εισήχθη γύρω στο 1786 στην ωρολογοποιία από τον Abraham-Louis Breguet. Εκτός από την αισθητική πτυχή που έφεραν αυτές οι διακοσμήσεις στα καντράν, η αυλάκωση αιχμαλώτιζε τη σκόνη και επέτρεπε καλύτερη αναγνωσιμότητα του καντράν. Σήμερα, αυτή η διακόσμηση, που απαιτεί σχολαστική δουλειά, εξακολουθεί να γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο, με τον αναντικατάστατο τόρνο guilloché, ηλικίας άνω του ενός αιώνα.

Διαβάστε περισσότερα για την έκθεση εδώ.

More Stories
Ehang 184: Το πρώτο επιβατικό drone