Η ωρολογοποιία ανανεώνει πλήρως τις M.A.D. Gallery και ξανασυστήνεται μέσω της πρώτης ολοκληρωμένης boutique στο Dubai
Η εικόνα κάθε μάρκας στον τομέα της υψηλής ωρολογοποιίας κρίνεται πέραν της εμφάνισης των ρολογιών της και των μηχανισμών τους και από τo περιτύλιγμά τους, είτε πρόκειται για τα πολυτελή κουτιά και τις συσκευασίες των μοντέλων είτε πρόκειται για τους προσεχτικά σχεδιασμένους χώρους πώλησής τους. Όταν το περιβάλλον που φιλοξενεί ένα ρολόι είναι υποβλητικό μπορεί να συντελέσει σημαντικά στις πωλήσεις, και η δημιουργία ενός κατάλληλου τέτοιου χώρου, σίγουρα, δεν είναι εύκολη διαδικασία. Η πρόκληση είναι ακόμα μεγαλύτερη για μια μάρκα σαν την MB&F, η οποία έχει χτίσει μεγάλο μέρος της φήμης της πάνω στα πολύπλοκα και παράξενα σχέδια των ρολογιών της.
Μια εκτεταμένη προσπάθεια ανασχεδιασμού ανακοίνωσε η MB&F, η οποία αφορά τόσο τα M.A.D. Gallery, τις exclusive boutiques της, όσο και τους μικρότερους υβριδικούς χώρους λιανικής της, τα MB&F Labs παγκοσμίως.
Η μάρκα λειτουργεί αυτή τη στιγμή M.A.D. Gallery στη Γενεύη, την Ταϊπέι, το Χονγκ Κονγκ και το Ντουμπάι. Όλες τους είναι προγραμματισμένες να ανακαινιστούν μέχρι το τέλος το 2023, αλλά το νέο concept έκανε ήδη το ντεμπούτο του στην Boutique στο Ντουμπάι. Η MB&F συνδύασε την αγάπη της για την επιστημονική φαντασία με μια αίσθηση σύγχρονης τέχνης. Το κεντρικό αρχιτεκτονικό κομμάτι κάθε τοποθεσίας είναι ένα θολωτό μπλε έργο τέχνης που ονομάζεται «ο φακός».
Σχεδιασμένο από τον διάσημο Ελβετό σχεδιαστή εσωτερικών χώρων Voltige Design & Architecture, ο «φακός» αποτελεί ένα statement piece, με το βαθύ γαλαζοπράσινο χρώμα του και την παιχνιδιάρικα στρεβλή αντανάκλαση του χώρου. Κάθε ρολόι παρουσιάζεται σε γυάλινο θόλο πάχους 5 χιλιοστών πάνω από ένα τρίποδο που μοιάζει με UFO με ασορτί γαλαζοπράσινη βάση με καθρέφτη. Σε αντίθεση με τις προθήκες και τα φλύαρα έργα τέχνης, η επιλογή επίπλων της MB&F είναι αρκετά λιτή, καθώς χρησιμοποιήθηκαν μοντέρνες καρέκλες και καναπέδες με έντονο δανέζικο design, και ξύλινα τραπέζια με προσαρμοσμένες σκαλιστές εσοχές για τον δειγματισμό των ρολογιών στους πελάτες. Με μια ελαφριά ρετρό-φουτουριστική αίσθηση, η νέα εμφάνιση των boutique εναρμονίζεται απόλυτα με το DNA της μάρκας,
Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.