ICE WATCH: Η μάρκα που αγαπούν οι Έλληνες

Η πιο cool μάρκα ρολογιών συστήνεται εκ νέου στην ελληνική αγορά, και μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις συλλογές της

 

Χρώμα, άνεση και προσιτή τιμή είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της ICE Watch, η οποία επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά στα έμπειρα χέρια της ZMTime και του Γιώργου Πετράκη, δεύτερης γενιάς αντιπροσώπου ρολογιών και κοσμημάτων στην Ελλάδα. Πνευματικό παιδί του Βέλγου επιχειρηματία Jean-Pierre Lutgen, η ICE Watch έκανε την άφιξή της στην αγορά του ρολογιού το 2007 και γρήγορα καθιερώθηκε στον κόσμο της ωρολογοποιίας χάρη στο ανοιχτό πνεύμα του ιδρυτή της, την άκρατη δημιουργικότητα και το όραμά της για τη μόδα.

Αγκαλιάζοντας μια μεγάλη γκάμα από στυλ -κομψό ή sporty, ρομαντικό ή μινιμαλιστικό, vintage, glamorous ή urban-, η μάρκα απευθύνεται σε όλες τις γενιές, από τα παιδιά μέχρι τους ώριμους ενήλικες, προσφέροντας ρολόγια που υιοθετούν με άνεση τον τρόπο ζωής του χρήστη τους. Το μυστικό της επιτυχίας της έγκειται στον συνδυασμό του ευρηματικού design με την υψηλή ποιότητα των ιαπωνικών μηχανισμών, την τεχνογνωσία της κινεζικής κατασκευής, αλλά και την εξαιρετικά ελκυστική τιμή, που την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας entrée de gamme. Και όλα αυτά τη στιγμή που η γόνιμη φαντασία της της επιτρέπει να λανσάρει 8 με 10 νέες συλλογές κάθε χρόνο και να ντύνεται με τα υλικά που λατρεύει η μόδα: κεραμικό, σιλικόνη, δέρμα και ατσάλι.

Χάρη στη φήμη της, η ICE Watch έχει αναπτύξει συνεργασίες με μάρκες υψηλού κύρους όπως η BMW Motorsport, η Pantone Universe, ο ιστιοπλοϊκός γύρος του κόσμου Vendée Globe και, φυσικά, οι «Κόκκινοι Διάβολοι» της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου του Βελγίου. Συγχρόνως είναι φίλη μεγάλων ονομάτων της μουσικής σκηνής, όπως οι David Guetta, The Black Eyed Peas, Katy Perry, No Doubt, Jason Derulo, Avril Lavigne, Jennifer Lopez, Robin Schulz, αλλά και σπουδαίων αθλητών όπως οι Philippe Gilbert, Marco Wittmann, Florent Manaudou και Eden Hazard.

Όλοι τους έχουν φορέσει ρολόγια ICE, επιλέγοντας ο καθένας διαφορετικό μοντέλο, ανάλογα με την προσωπικότητά του. Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, η ICE Watch έχει δημιουργήσει πρωτότυπες συλλογές όπως η BMW Motorsport, τα ρολόγια της οποίας έχει σχεδιάσει ο Βέλγος σχεδιαστής αυτοκινήτων Pierre Leclerq, αλλά και τα παιχνιδιάρικα μοντέλα Tintin, με τα οποία γιορτάζει τη συνεργασία της με τη βελγική εκδοτική Moulinsart. Πάνω απ’ όλους, όμως, η μάρκα αγαπά το κοινό της, μετρώντας σχεδόν 5 εκατομμύρια ενεργούς θαυμαστές στους λογαριασμούς της στα κοινωνικά δίκτυα, τους οποίους κρατά σε εγρήγορση μέσω του ευρηματικού περιεχομένου σχετικά με τις δημιουργίες της.

Με τις συλλογές Ice Kid, Flower και Smart Watches, η ICE Watch προσεγγίζει και φέτος ένα ευρύ κοινό, που ξεκινά απ’ τα παιδιά και φτάνει ως τις κομψές λάτρεις του φλοράλ και τους εθισμένους με την τεχνολογία. Τα ρολόγια της νέας της, μεγάλης οικογένειας Ice Kid θα βοηθήσουν τα παιδιά 6 ως 12 ετών, να μάθουν να διαβάζουν την ώρα, ενώ τα μοντέλα της σειράς Chronos θα συνοδεύσουν ιδανικά τα μεγαλύτερα παιδιά στις περιπέτειες της εφηβείας. Διαθέτοντας περί τα 150 μοντέλα, τα οποία συνδυάζουν την πλούσια γκάμα χρωμάτων με την απαλή υφή της σιλικόνης, η μάρκα έχει ως στόχο να προσφέρει στα παιδιά ένα ποιοτικό πρώτο ρολόι, το οποίο θα γίνει αναπόσπαστο μέρος των αναμνήσεών τους.

Αντιπρόσωπος: ZM Time

More Stories
Tα νέα αναδιπλούμενα κινητά της Samsung