H NΙΜΑΝΥ δημιουργεί τη σειρά ρολογιών NIMANY Club NFT

Η πρώτη αποκλειστική συλλογή ρολογιών που περιλαμβάνει δίδυμα προϊόντα, ψηφιακά και φυσικά. 

Η NIMANY ιδρύθηκε από τον βετεράνο της βιομηχανίας Nima Behnoud το 2021 ως η πρώτη μάρκα ρολογιών NFT, και φέτος λανσάρει το πρώτο παγκοσμίως ρολόι πολυτελείας NFT που έρχεται με φυσικό προϊόν της μάρκας. Πρόκειται για τη συλλογή NIMANY Club NFT 1810. Ο Behnoud έχει συνεργαστεί με κορυφαίες μάρκες πολυτελών ρολογιών στον κόσμο ως πρώην Creative Director της Tourneau και της Jacob & Co.

Κατά την επικείμενη κυκλοφορία της, η νέα μάρκα ρολογιών NIMANY CLUB θα διεκδικήσει ήδη δύο μεγάλες πρωτιές στη βιομηχανία των ρολογιών: να γίνει η πρώτη αποκλειστική μάρκα ρολογιών NFT, και η πρώτη μάρκα ρολογιών που συνδύασε ποτέ πολυτελή ψηφιακά ρολόγια NFT με δύο φυσικά προϊόντα. Η σειρά NIMANY CLUB NFT Watch Collection θα ξεκινήσει να προσφέρεται μέσω λοταρίας με 1.810 τυχαία ψηφιακά ρολόγια NFT σε μία από τις τέσσερις παραλλαγές: τα πιο συνηθισμένα πολύχρωμα κεραμικά μοντέλα, τα πιο σπάνια κεραμικά, αυτά που έχουν κατασκευαστεί από ατσάλι ή χρυσό και το πιο μοναδικό μονόχρωμο unicorn ψηφιακό ρολόι NFT.

Μόλις ξεκινήσει το παιχνίδι, οι συλλέκτες μπορούν να επιλέξουν να κρατήσουν τα NFT τους, να τα δεσμεύσουν και να τα ανταλλάξουν με πιο σπάνια μοντέλα ψηφιακών ρολογιών NFT ή να τα εξαργυρώσουν αποκτώντας ένα φυσικό ρολόι. Αυτός ο μηχανισμός εμπορίας αποτελεί μια τεχνολογική ανακάλυψη στον χώρο NFT. Το απόθεμα αναμένεται να εξαντληθεί καθώς το παιχνίδι ξεκινά σε μια σειρά εβδομάδων, αυξάνοντας τη σπανιότητα και την αποτίμηση για τους κατόχους που εξακολουθούν να έχουν στην κατοχή τους τα ψηφιακά ρολόγια τους.

Ο Nima Behnoud, έχει περάσει δεκαετίες συνεργαζόμενος με τις κορυφαίες μάρκες πολυτελών ρολογιών στον κόσμο, και έχει σκηνοθετήσει δημιουργικές καμπάνιες υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των Leo Messi και Cristiano Ronaldo για την Jacob & Co. Για περισσότερα από 15 χρόνια, ο Behnoud και η ομάδα του παράγουν επίσης κοσμήματα, αξεσουάρ και προϊόντα μόδας. Η δημιουργικότητά του, η διορατικότητά του στην αγορά και η πρώιμη είσοδος του στη σκηνή του NFT, του δίνουν το προβάδισμα για να καταφέρει να καθιερώσει την πρώτη μάρκα ρολογιών με τη σημαία του σταθερά τοποθετημένη στο μετασύμπαν. Η ταυτότητα της μάρκας θα συνδεθεί άρρηκτα με NFT προϊόντα που συνυπάρχουν με δίδυμα φυσικά προϊόντα.

Αρχικά, το NIMANY CLUB θα προσφέρει στους αγοραστές την ευκαιρία να αγοράσουν τα ψηφιακά ρολόγια NFT στα τυφλά, με το συγκεκριμένο μοντέλο τους να αποκαλύπτεται λίγες μέρες αργότερα, μόλις συνδεθούν στο πορτοφόλι τους. Τα έγχρωμα κεραμικά μοντέλα αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της αρχικής συλλογής 1.810 σε περίπου 75%, ακολουθούμενα από τα σπανιότερα κεραμικά “freaks” που διαθέτουν ένα πρόσθετο, ασυνήθιστο υλικό (που αντιπροσωπεύει μόλις το 15% όλων των ρολογιών NFT της συλλογής). Τα μοντέλα από αατσάλι  αντιπροσωπεύουν το 10%, ενώ το 2% των θα είναι χρυσά. Τέλος, οι μονόχρωμοι “μονόκεροι” θα είναι οι πιο σπάνιοι από όλους, αντιπροσωπεύοντας λιγότερο από το 1%.

Ο Nima Behnoud, δήλωσε: «Σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν ήδη μια γεύση του μετασύμπαντος μέσω των περίπλοκων ψηφιακών ταυτοτήτων που έχουν δημιουργήσει σε πολλές πλατφόρμες. Γεγονός είναι ότι οι γραμμές μεταξύ της ψηφιακής και της φυσικής μας πραγματικότητας είναι θολές και πιστεύω ότι οι άνθρωποι διψούν να εκφράσουν και να ενισχύσουν την ψηφιακή τους ταυτότητα με προϊόντα πολυτελείας όπως θα έκαναν στον φυσικό κόσμο. Η NIMANY ιδρύθηκε ως μια σύγχρονη ανταπόκριση στις ανάγκες αυτής της εποχής, προσφέροντας την ελκυστική σπανιότητα των παραδοσιακών ειδών πολυτελείας εξερευνώντας παράλληλα τις απεριόριστες δημιουργικές δυνατότητες των πολυτελών NFT».

Η λοταρία ξεκίνησε μόλις χθες, ενώ σε μερικές εβδομάδες θα ξεκινήσει και η δεύτερη φάση του λανσαρίσματος. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

More Stories
Βίντεο με τις smart προτάσεις της Kairos