Amadeus Altéa Corporate Recognition στην Lufthansa

Η λύση Amadeus Altéa Corporate Recognition θα επιτρέπει στην Lufthansa να αναγνωρίζει και να εξυπηρετεί  καλύτερα τους εταιρικούς πελάτες καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Για ένα πολύ μεγάλο διάστημα οι αεροπορικές εταιρείες δεν ήταν σε θέση να εξατομικεύσουν αποτελεσματικά και να διαφοροποιήσουν τις προσφορές που προοριζόταν αποκλειστικά για τους εταιρικούς πελάτες. Πλέον, η Amadeus έρχεται να δώσει τη λύση  ανακοινώνοντας ότι η Lufthansa είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που επέλεξε να υιοθετήσει το Altéa Corporate Recognition, ένα εργαλείο που επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να αναγνωρίζει καλύτερα τους εταιρικούς πελάτες κατά τη στιγμή της κράτησης. Το παραπάνω βήμα εξασφαλίζει την προσφορά στρατηγικά εξατομικευμένων υπηρεσιών  που μπορούν να προσφερθούν τόσο στους εταιρικούς πελάτες, όσο και σε μεμονωμένους εταιρικούς ταξιδιώτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, ενισχύοντας τόσο το κομμάτι των επαγγελματικών ταξιδιών, όσο και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.

Με την αυτόματη αναγνώριση της εταιρείας για την οποία εργάζεται ο ταξιδιώτης, η προσωποποίηση μπορεί να ξεκινήσει από τη στιγμή που πραγματοποιείται η κράτηση της πτήσης. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι στους ταξιδιώτες αυτούς προσφέρεται προνομιακή μεταχείριση από το πρώτο βήμα κράτησης και έπειτα ή ότι οι μεμονωμένοι εταιρικοί πελάτες αντιμετωπίζονται ως προτεραιότητα κατά τη παραμονή τους στο αεροδρόμιο και μπορούν για παράδειγμα να περάσουν γρηγορότερα τον έλεγχο ασφαλείας.

Ταυτόχρονα, μια αεροπορική εταιρεία, γενικά, έχει την δυνατότητα με το Altéa Corporate Recognition να προσφέρει πακέτα εξειδικευμένων βοηθητικών υπηρεσιών, που είναι πλήρως εστιασμένα στις ανάγκες του εταιρικού ταξιδιώτη, όπως υπηρεσίες αποσκευών και επιλογής θέσης. Για τη Lufthansa αυτό σημαίνει ότι θα είναι πλέον σε θέση να προσφέρει εύκολα μια σειρά υπηρεσιών ώστε να αυξήσει τη ζήτηση και τη πιστότητα πελατών, ενώ η αεροπορική συνεχίζει να εστιάζει ενεργά τις υπηρεσίες της για την κάλυψη των αναγκών των εταιρικών πελατών της.  

Σήμερα, η πλειοψηφία των επαγγελματικών ταξιδιών γίνεται από το έμμεσο κανάλι. Η δυνατότητα του Altéa Corporate Recognition να αναγνωρίζει τον επαγγελματικό ταξιδιώτη σε οποιοδήποτε κανάλι, συμπεριλαμβανομένου και του έμμεσου καναλιού και των εταιρικών εργαλείων self-booking είναι κρίσιμη  για τις αεροπορικές εταιρείες ως προς την εξατομίκευση των υπηρεσιών τους. Το Altéa Corporate Recognition επιτρέπει στην Lufthansa να προσφέρει στους εταιρικούς της πελάτες μεγαλύτερο επίπεδο εξατομίκευσης καθώς τα ατομικά και προκαθορισμένα κριτήρια για τους εταιρικούς πελάτες θα εμφανίζονται πια κατά τη διαδικασία κράτησης.

Το Amadeus Altéa Corporate Recognition συμπληρώνεται από τις υπάρχουσες λύσεις πιστότητας και εξατομίκευσης, Amadeus Loyalty Management Suite και Amadeus Awards Suite, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να αναγνωρίζουν ξεκάθαρα τα μέλη προγραμμάτων πιστότητας καθ’όλη την διάρκεια της ταξιδιωτικής εξυπηρέτησης.

More Stories
GPHG 2024: Mechanical Exception