Ασιατική επέκταση της Folli Follie

H Folli Follie συνεχίζει τις κινήσεις επέκτασής της στην αγορά της Κίνας έχοντας ως στόχο το 2014 να κλείσει με 250 σημεία πώλησης (έναντι 209 στο τέλος του 2013).

Οι κινήσεις που θα ακολουθηθούν θα είναι τα ιδιόκτητα καταστήματα και οι συμβάσεις franchise. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Γιώργου Κουτσολιούτσου, όπως δημοσιεύονται στην εφημερίδα “Καθημερινή” ο όμιλος σχεδιάζει επίσης περαιτέρω διείσδυση της Links of London διεθνώς με καταστήματα σε ΗΠΑ και Ιαπωνία. Επιπλέον, προσδοκά οφέλη από την ανάπτυξη της φίρμας Juicy Couture στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Folli Follie Group κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των εισηγμένων από πλευράς κερδοφορίας –εκτός τραπεζών– το 2013, αφού πέτυχε κέρδη μετά από φόρους 347,5 εκατ. ευρώ.

More Stories
Update λογισμικού για το Sony SmartWatch 2