Αύξηση πωλήσεων για το Folli Follie Group

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2014, η Folli Follie είδε τις πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ να αυξάνονται σε ποσοστό 10,4%. 

Συνολικά, τα κέρδη από τις πωλήσεις του κλάδου αυτού ανήλθαν σε 161,9 εκατομμύρια ευρώ. Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατα 7,7% και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ. Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €32,4 εκατ. με σημαντική βελτίωση και στο περιθώριο EBITDA σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €0,4 εκατ.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 38,8 εκατ. ευρώ, με την εταιρία να εμφανίζει αύξηση των EBITDA κατά 28% στα 58,8 εκατ. ευρώ. Οι Πωλήσεις των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 227,9 εκατ., αυξημένες κατά 11,2% ενώ τα μεικτά κέρδη της εταιρίας ανήλθαν σε €118,7 εκατ. Τα Λειτουργικά Κέρδη των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 53,8 εκατ., αυξημένα κατά 31% Το EBITDA των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθε στο ποσό των €58,8 εκατ., αυξημένο κατά 28%.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, ?ιευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε: «Ο Όμιλος μας κατάφερε να παρουσιάσει για άλλο ένα τρίμηνο αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία. Οι πωλήσεις σε όλες μας τις δραστηριότητες κινήθηκαν με θετικό πρόσημο – αύξηση 11% – ενώ το EBITDA αυξήθηκε κατά 15,1% απόρροια της πιστής εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης, περιορισμού του κόστους και της εξωστρέφειας του Ομίλου.

Καθ? όλη τη διάρκεια του έτους επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό ισολογισμό».

More Stories
Interview: Philipp Plein