Η Emirates, ο παγκόσμιος σύνδεσμος ανθρώπων, προορισμών και οικονομιών, βρίσκεται για πρώτη φορά ανάμεσα στα 200 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500 για το 2015 που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα.
Για τέταρτη συνεχή χρονιά η εταιρεία σημειώνει σταθερή άνοδο στη λίστα με τα Top 500 εμπορικά σήματα παγκοσμίως. Η Emirates, η οποία βρίσκεται στη 196η θέση της λίστας σημειώνοντας άνοδο 38 θέσεων μέσα σε μόλις 12 μήνες, αποδίδει την επιτυχία της στην ισχυρή δέσμευσή της να προσφέρει το καλύτερο προϊόν και υπηρεσίες, καθώς και να επενδύει στο εμπορικό σήμα της. Η εκτιμώμενη αξία του σήματος της Emirates έχει αυξηθεί πάνω από 21%, από 5,48 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε 6,6 δισ. δολάρια ΗΠΑ. Η εταιρεία διατηρεί επίσης το πιο εμπορικό σήμα στη Μέση Ανατολή και το πιο εμπορικό αεροπορικό σήμα παγκοσμίως.
Το 2014, η Emirates σημείωσε ρεκόρ με την έναρξη 10 νέων δρομολογίων Α380, δημιουργώντας ένα δίκτυο που εκτείνεται σε έξι ηπείρους, με περισσότερο από 145 προορισμούς, από το Γκουαντζού ως το Μπουένος Άιρες. Επιπλέον, η Emirates πρόσθεσε επιπλέον πτήσεις σε 20 προορισμούς, αυξάνοντας τις επιλογές των επιβατών της. Το 2015, η εταιρεία πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3.500 πτήσεις την εβδομάδα αυξάνοντας τις συνδέσεις μεταξύ των πόλεων και τις επιλογές που προσφέρει στους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή για λόγους αναψυχής, καθώς και στους πελάτες που εξυπηρετεί για τη μεταφορά εμπορευματικών φορτίων στο παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της. Προκειμένου να εξυπηρετήσει τους νέους προορισμούς και τις επιπλέον πτήσεις, η Emirates αύξησε σημαντικά και το στόλο της με περισσότερο από 230 αεροσκάφη, παραλαμβάνοντας τη μεγαλύτερη παραγγελία Airbus A380 και Boeing 777-300ERs μέσα στο 2013 και το 2014.
Παρόλο που οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία κάθε μάρκας σε ένα τόσο ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον, η Emirates πιστεύει ότι το ταξίδι και η εμπειρία του πελάτη διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Σε πλήρη αρμονία με την παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας “Hello Tomorrow”, η Emirates δημιουργεί τις ευκαιρίες ώστε να συνδεθούν άνθρωποι και κουλτούρες μέσα από σημαντικές εμπειρίες, όπως οι χορηγίες της, οι οποίες με τη σειρά τους βοηθούν στο θετικό συσχετισμό της μάρκας, την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα της.