Το Super Chronomat, το πιο τολμηρό Chronomat της Breitling μέχρι σήμερα, είναι η απόλυτη επιλογή για όσους θέλουν ένα ρολόι στο οποίο κυριαρχεί η ισορροπία ανάμεσα στο στιβαρό και το κομψό.
Εμπνευσμένο από το ρολόι Frecce Tricolori που η Breitling δημιούργησε για τον αεροβατικό στόλο της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας το 1983, το νέο Super Chronomat είναι ένας χρονογράφος πολλαπλών χρήσεων ο οποίος μπορεί να φαίνεται και αρκετά κομψός με βραδινό ντύσιμο.
Πιστό στο αρχικό Chronomat, το οποίο η εταιρεία κυκλοφόρησε το 1984, ξεχωρίζει για τις τραπεζοειδείς προεξοχές της στεφάνης, οι οποίες προστατεύουν το κρύσταλλο ζαφειριού. Ειδικά εκείνες στο 3 και στο 9 είναι και εναλλάξιμες, οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αντίστροφη μέτρηση καθώς και για άλλες μετρήσεις. Με κάσες 44 χιλιοστών, η συλλογή Super Chronomat καμαρώνει σαν την πιο τολμηρή στην ιστορία της συλλογής. Τα βασικά νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν στεφάνη από ανοξείδωτο ατσάλι με κεραμικό ένθετο – για πρώτη φορά στα Chronomat – συν την επιλογή ενός νέου λουριού από καουτσούκ το οποίο έχει δημιουργηθεί με υπερσύγχρονες τεχνικές χύτευσης. Οι τρεις ξεχωριστές υφές του – ματ, λεία και υφαντό – του δίνουν έτσι ένα αξιοσημείωτο βάθος.
Το Super Chronomat B01 44 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Oι δύο είναι από ανοξείδωτο ατσάλι με μπλε ή μαύρο συνδυασμό καντράν και στεφάνης. Το τρίτο είναι ένας πολυτελής συνδυασμός με κατράν καστανού χρώματος σε κάσα από κόκκινο χρυσό 18k. Και τα τρία μοντέλα τροφοδοτούνται από το πιστοποιημένο COSC Breitling Manufacture Caliber 01, το οποίο παρέχει περίπου 70 ώρες power reserve και όλα είναι είναι αδιάβροχα μέχρι 200 μέτρα.
Για εκείνους που αναζητούν κάτι παραπάνω υπάρχει η επιλογή ενός B01 44 με μαύρο καντράν το οποίο διαθέτει ένα Universal Time Coordinated module, ένα χαρακτηριστικό της Breitling που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1980, και που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν μια δεύτερη χρονική ζώνη.
Το ’84, η κυκλοφορία του Chronomat από την Breitling σηματοδότησε την επιστροφή των ελβετικών μηχανικών ρολογιών αφού τα Quartz είχαν κυριαρχήσει στην αγορά κατά τη διάρκεια των ‘70s. Με τις τολμηρές αναλογίες του, το μοντέλο κατάφερε να κερδίσει την αιώνιοτητα και να αναδείξει την υπεροχή του ακόμη και από τα πιο λεπτά μοντέλα Quartz. “Αυτό το ρολόι μπορεί να είναι τόσο σκληρό για κάθε επιδίωξη, αλλά πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν θα σταθεί ποτέ εμπόδιο στην αίσθηση του στυλ σας”, τονίζει ο CEO της Breitling Georges Kern.
Στη διαφήμιση της νέας σειράς πρωταγωνιστούν και τα τρία λαμπερά αστέρια, μέλη του Breitling Cinema Squad, το οποίο δημιουργήθηκε το 2018 μετά την εκστρατεία #squadonamission που ξεκίνησε τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Η Charlise Theron, o Brad Pitt και ο Adam Driver, ως επίσημοι amdassadors της Breitling βρίσκονται όχι μόνο εκεί, στα λίγα δευτερόλεπτα του διαφημιστικού, αλλά και σε μια σειρά από podcasts με τον CEO Georges Kern, για να αναδείξουν τις βασικές αξίες της δράσης, του σκοπού και του πρωτοποριακού πνεύματος της Breitling.
Περισσότερες πληροφορίες για την Breitling εδώ.