H Chopard μπαίνει στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λανσάροντας στην Αμερική το νέο της web site, το οποίο λειτουργεί παράλληλα και ως ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην αρχή απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε αμερικανικό κοινό, αργότερα, όμως, φιλοδοξεί να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές ηλεκτρονικές αγορές.
Στο us.chopard.com έχουν πρόσβαση όλοι όσοι δεν μπορούν να βρουν μία μπουτίκ της Chopard στο φυσικό χώρο, αλλά και οι φίλοι του κοσμήματος και της υψηλής ωρολογοποιίας. Παράλληλα, το site έχει ως σκοπό του να ενισχύσει την εταιρική ταυτότητα της φίρμας ακόμα και στις αγορές εκείνες που ήδη υπάρχει φυσική παρουσία της Chopard.
Τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές υπήρχαν περίπου 650 κωδικοί προϊόντων στην e-boutique, με την έμφαση να δίνεται στην παρουσίαση των προϊόντων αυτών καθώς και στη φιλοξενία εντυπωσιακων φωτογραφιών.