H Tag Heuer αποφάσισε να λανσάρει τη νέα της προωθητική καμπάνια με το σύνθημα Don’t Crack Under Pressure, στοιχείο που μας δίνει ένα στοιχείο για την μελλοντική κατεύθυνση της φίρμας.
Είναι περισσότερο από εμφανές ότι η Tag Heuer θα εστιάσει σε μικρότερες ηλικίες, μειώνοντας ίσως τις τιμές και δίνοντας περισσότερο νεανικό σχεδιασμό στις ωρολογιακές της προτάσεις. Έτσι, δεν αποκλείεται να δούμε από την φίρμα να παρουσιάζονται αξιόλογα ρολόγια με πολύ ενδιαφέροντα σχέδια και τιμές που δεν θα ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ.
Την τιμητική τους σε αυτή τη νέα καμπάνια θα έχουν οι ambassadors της φίρμας από τον χώρο του αθλητισμού και όχι μόνο, αλλά και οι εικόνες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με τον οποίο έχει παραδοσιακές σχέσεις η φίρμα.