Hublot Black Mamba Night στη Σαγκάη

H πρώτη τριάδα της λίστας των πιο διάσημων πολυτελών φιρμών για το 2013 που συντάσσει η εταιρεία ερευνών Millward Brown, έχει κατά σειρά κατάταξης τα ονόματα Louis Vuitton, Hermes, Gucci.

Η δεκάδα συμπληρώνεται με τις ακόλουθες φίρμες κατά σειρά κατάταξης: Prada, Rolex, Chanel, Cartier, Burberry, Fendi, Coach.

Το στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον στο φετινό report είναι ότι τονίζεται πως οι μεγάλες φίρμες πολυτελείας έχουν γίνει πιο προσιτές και οικείες στο κοινό, μέσω της ενασχόλησης με τα social media, όπως το Facebook και το Twitter. H άνοδος της βιομηχανίας πολυτελών ειδών ανέβηκε κατά 6% φέτος, σε σχέση με την άνοδο της τάξης του 33% που είχε σημειώσει πέρυσι. Σημαντικός παράγοντας ανόδου εξακολουθεί να παραμένει η Κίνα. 

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο για τα τμήματα Marketing είναι το γεγονός ότι η κάθε φίρμα λέει πλέον την ιστορία της, μέσα από μια ευρεία γκάμα διαύλων, στοιχείο που την καθιστά επικοινωνητή του ίδιου της του εαυτού, προβάλλοντας η ίδια περιεχόμενο που έχει σχέση με εκείνη.

Το αναλυτικό report μπορείτε να το διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ

More Stories
Baseworld 2016: Glashütte Original Senator Excellence