Η Emirates εγκαινίασε την νέα παγκόσμια καμπάνια της με τίτλο “Be There”, γιορτάζοντας το πάθος για εξερεύνηση, περιπλάνηση και περιπέτεια που συνδυάζουν τα ταξίδια.
Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, που βρίσκεται στο διαδίκτυο και στα social media, η Emirates στράφηκε στους δικούς της “globalistas” – τους δυναμικούς και παθιασμένους εργαζομένους της που προέρχονται από περισσότερες από 130 εθνικότητες – και τους έδωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ως πρεσβευτές της εταιρείας, οι globalistas της καμπάνιας “Be There” θα ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο μέσα σε μια περίοδο έξι μηνών και θα δώσουν ζωή στο πάθος τους και τις μοναδικές στιγμές που θα ζήσουν μέσα από το φακό τους.
Η επιλογή των προσώπων έγινε μέσω ενός διαγωνισμού με τη μορφή talent show. Οι εφτά συμμετέχοντες θα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ταξιδέψουν και να ανακαλύψουν τις κρυμμένες γωνιές των πόλεων που βρίσκονται στο παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της Emirates στις έξι ηπείρους του κόσμου. Από τη μουσική μέχρι το φαγητό, τη μόδα και την περιπέτεια, ο καθένας τους θα απαθανατίσει τα ταξίδια του εξερευνώντας το πάθος του και ζώντας τη δικιά του εμπειρία. Η καμπάνια “Be There” θα ξεκινήσει με τις περιπέτειες του Rahed Ammoura, Cabin Crew Training Specialist της Emirates. Ο Rahed θα δοκιμάσει τα όρια του στο Μπαλί, όπου η Emirates θα ξεκινήσει καθημερινές πτήσεις από 3 Ιουνίου 2015.
Η Emirates θα συνεργαστεί με το κανάλι του National Geographic (NGC) και θα μεταφέρει αυτές τις ιστορίες στο παγκόσμιο κοινό της μέσω του εκτεταμένου δικτύου του NGC και των δικών της διαδικτυακών και κοινωνικών μέσων. Το NGC έχει ενεργό ρόλο τόσο στη διαδικασία των ακροάσεων, όσο και στη δημιουργική ανάπτυξη της καμπάνιας, την παραγωγή της, καθώς επίσης και στην εκπαίδευση των globalistas προκειμένου να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες και να μάθουν τις βασικές τεχνικές κινηματογράφησης έτσι ώστε να πουν οι ίδιοι την ιστορία τους στο κοινό.
Οι 80.000 εργαζόμενοι της Emirates από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να υποβάλλουν ένα βίντεο που παρουσιάζει την προσωπικότητα τους, τα ενδιαφέροντα τους και το πώς τα ταξίδια τους βοηθούν να εκπληρώσουν τα όνειρα τους. Οι συμμετοχές περιείχαν μία ευρεία γκάμα ενδιαφερόντων που περιλαμβάνουν τη φωτογραφία, τη μόδα, τη μουσική, τα extreme sports, το φαγητό, τις τέχνες και πολλά άλλα. Μέσα από αυτές επιλέχθηκαν οι 20 φιναλίστ, οι οποίοι παρουσίασαν τον εαυτό τους μπροστά σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο αλλά και ένα πάνελ διάσημων κριτών, συμπεριλαμβανομένης της παγκοσμίου φήμης σεφ Silvena Rowe. Οι φιναλίστ είχαν μόνο 2 λεπτά για να πείσουν τους κριτές γιατί αξίζουν αυτή τη μοναδική ευκαιρία, ενώ οι νικητές προέρχονται από μία ευρεία γκάμα εθνικοτήτων και θέσεων μέσα στην Emirates.
Οι globalistas θα ξεκινήσουν τα ταξίδια τους μέσα στο Μάϊο και θα συνεχίσουν μέχρι το Νοέμβριο, καλύπτοντας συνολικά 40 προορισμούς. Για να δείτε που θα βρεθούν, να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις ιστορίες τους ή το ταξίδι τους, επισκεφθείτε τη σελίδα www.emirates.com/bethere. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε τα μοναδικά ταξίδια τους στο κανάλι του National Geographic και στα social media της Emirates – Facebook, YouTube, Instagram και Twitter. Κάθε εβδομάδα θα υπάρχει και μία ανάρτηση από έναν νέο προορισμό, ενώ το κοινό μπορεί να συμμετέχει στη συζήτηση και να μοιράζετε τις δικές του εμπειρίες χρησιμοποιώντας το #BeingThere.