Καθώς οδεύουμε προς την έκθεση SIHH 2014, στις 20 Ιανουαρίου, η Roger Dubuisπροετοιμάζει το έδαφος με την καμπάνια της που έχει το παιχνιδιάρικο όνομα Goodbye Cuckoo.
Η φιλοσοφία του concept αυτού βασίζεται στην ιδέα της ανανέωσης με την εγκατάλειψη ό,τι παλιού για χάρη του καινούριου. Βάσει αυτής της φιλοσοφίας η Roger Dubuis μας καλεί σε μία social media εμπειρία από τις 31 Δεκεμβρίου 2013 μέχρι και τις 20 Ιανουαρίου 2014.
Κάθε μέρα, κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής και μέσω του site www.goodbyecuckoo.comη εταιρεία θα παρουσιάζει ένα νέο βίντεο την ίδια ώρα κάθε μέρα, προετοιμάζοντας το έδαφος για τα όσα επιφυλάσσει στην SIHH 2014.