Παρών στα εγκαίνια της monobrand μπουτίκ της TAG Heuer στην Αθήνα, ο νέος CEO της μάρκας μάς μίλησε για τη νέα πρόκληση στη ζωή του
Μη χάσετε αυτή τη καθηλωτική συνέντευξη στο τεύχος που κυκλοφορεί. Πάρτε μια μικρή γεύση…
Ο νέος CEO της TAG Heuer, Julien Tornare, έχει την ικανότητα να συνδυάζει άψογα την κληρονομιά με το σύγχρονο πνεύμα, την οποία απέκτησε μέσα από τη μεγάλη διαδρομή του στην ωρολογοποιία. Είναι οραματιστής, τολμηρός και άνθρωπος του ρίσκου. Από την ασφαλή αγκαλιά της Vacheron Constantin (Richemont Group) πέρασε στη Zenith (LVMH Group), όπου άφησε το δικό του αποτύπωμα αναβιώνοντας εμβληματικά ρολόγια της μάρκας. Τώρα, στο τιμόνι της TAG Heuer, ο Julien Tornare συνεχίζει την κληρονομιά της μάρκας, δίνοντας νέα πνοή σε κλασικά σχέδια, αλλά και κάνοντας «επίδειξη» ισχύος στο watchmaking. Τον συναντήσαμε στην Αθήνα, στην προεδρική σουίτα του ξενοδοχείου Capital, με αφορμή τα εγκαίνια της monobrand μπουτίκ της TAG Heuer στην οδό Σταδίου, σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Γιάννη Γκόφα. Μας υποδέχτηκε με τη γνωστή απλότητά του. Εγκάρδιος, ευδιάθετος και έτοιμος να μας μιλήσει για όλα.
Πώς νιώθετε αυτή την ωραία ημέρα στην Αθήνα;
Αισθάνομαι υπέροχα. Είναι ένα σύντομο αλλά πολύ έντονο ταξίδι. Είμαι ευτυχής που βλέπω ότι η αγορά είναι τόσο δυναμική. Τώρα ανοίγουμε μια νέα μπουτίκ στην Αθήνα, ύστερα από την μπουτίκ που ανοίξαμε πέρυσι στη Σαντορίνη, η οποία πηγαίνει πολύ καλά. Εξελισσόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση εδώ στην Ελλάδα και χαίρομαι ιδιαίτερα γι’ αυτό.
Έχετε έρθει ξανά στην Αθήνα;
Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την πόλη ήταν πριν από δυο-τρία χρόνια, αμέσως μετά την COVID. Είχα έρθει για δουλειά και δεν είχαμε συνέλθει ακόμη απ’ την πανδημία, οπότε όλα μου φαίνονται τώρα διαφορετικά. Επισκέφτηκα πολλά καταστήματα σήμερα. Ήταν γεμάτα. Είχαν συνέχεια πελάτες, παρά την τόση ζέστη. Αυτό είναι καλό σημάδι. Είναι πολύ θετικό να μπορείς να αλληλεπιδράς με όλο αυτό τον κόσμο.
Μιλήστε μας λοιπόν για τη νέα μπουτίκ TAG Heuer. Είναι η Αθήνα ένας στρατηγικός προορισμός για τη μάρκα;
Ναι, φυσικά. Η Αθήνα είναι μια από τις κύριες πόλεις στην Ευρώπη, ένας πολύ σημαντικός προορισμός. Οι εγχώριοι πελάτες είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένοι με τα ρολόγια, είναι δυνατή η κουλτούρα του ρολογιού εδώ στην Ελλάδα. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να αναδείξουμε τη μάρκα μας σ’ έναν δικό μας χώρο. Από την άλλη πλευρά, η Αθήνα είναι μια πόλη με πολλούς τουρίστες. Στη βόλτα μου σήμερα είδα Αμερικανούς και Ευρωπαίους που μιλούσαν διάφορες γλώσσες. Χρειάζεται να δώσουμε το «παρών» στην Αθήνα. Πιστεύω ότι έλειπε μια μπουτίκ της TAG Heuer και χαίρομαι που το διορθώσαμε.
Η συνέχεια στο τεύχος που κυκλοφορεί στα περίπτερα…