H IWC Schaffhausen παρουσιάζει δύο νέα Big Pilot’s watch 43 Spitfire εμπνευσμένα από τον σχεδιασμό των λεγόμενων στρατιωτικών “mil-spec” ρολογιών.
Το Big Pilot’s Watch 43 Spitfire (Ref. IW329701) διαθέτει κάσα και κορώνα από τιτάνιο βαθμού 5 που είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και ανθεκτικό. Το σκούρο γκρι χρώμα είναι αποτέλεσμα μίας σύνθετης διαδικασίας κατά την οποία τα υλικά γυαλίζονται και στη συνέχεια υποβάλλονται σε μια επιπλέον διαδικασία καθαρισμού με άμμο. Το καντράν σε μαύρο χρώμα αποτελεί έμπνευση από θρυλικά μοντέλα της μάρκας. Οι ενδείξεις των λεπτών και των δευτερολέπτων τυπώνονται σε λευκό χρώμα στον εξωτερικό δακτύλιο ενώ οι ώρες εμφανίζονται σε πιο διακριτική εκτύπωση γκρι χρώματος στον εσωτερικό δακτύλιο. Παραδοσιακά, αυτή η μορφή διευκόλυνε τους πιλότους να διαβάζουν τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα με μία μόνο ματιά. Η πληροφορία αυτή ήταν απαραίτητη για την εκτέλεση καθηκόντων όπως η εναέρια πλοήγηση. O ξεχωριστός σχεδιασμός ολοκληρώνεται με ένα δερμάτινο λουράκι καφέ χρώματος με ανοιχτόχρωμες ραφές δημιουργώντας χρωματική αντίθεση.
Το Big Pilot’ s Watch 43 Spitfire (Ref. IW329702) διαθέτει κάσα από μπρούντζο και κορώνα όπως και πίσω μέρος κάσας από τιτάνιο. Εκτός από τον χαλκό, ο μπρούντζος ο οποίος χρησιμοποιείται από την IWC διαθέτει επίσης αλουμίνιο και σίδηρο. Αυτή η ιδιαίτερη σύνθεση δημιουργεί ένα κράμα υλικών το οποίο είναι κατά 50% σκληρότερο από τον συμβατικό μπρούντζο. Επιπλέον χαρακτηριστικά αποτελούν η εξαιρετική βιοσυμβατότητα του υλικού και η ικανότητα του να διαμορφώνει μία μοναδική πατίνα με την πάροδο του χρόνου, κάτι το οποίο χαρίζει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στο κάθε ρολόι. Το ζεστό χρώμα του μπρούντζου είναι σε απόλυτη αρμονία με το χακί καντράν και τους επίχρυσους δείκτες. Τόσο οι δείκτες όσο και οι ενδείξεις της ώρας διαθέτουν φωσφορίζουσα επικάλυψη για εύκολη ανάγνωση στο σκοτάδι.
Τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από τον in-house μηχανισμό 82100 της IWC. Αυτός ο υψηλής απόδοσης μηχανισμός έχει κατασκευαστεί με έμφαση στη μέγιστη ακρίβεια και αξιοπιστία. Διαθέτει ένα αποτελεσματικό σύστημα κουρδίσματος το οποίο έχει διαμορφωθεί από τον Albert Pellaton, τεχνικό διευθυντή της IWC τη δεκαετία του 1950. Όταν ο μηχανισμός είναι πλήρως κουρδισμένος, το κύριο ελατήριο συγκρατεί απόθεμα ενέργειας 60 ωρών.
Επίσης, και τα δύο νέα μοντέλα Spitfire διαθέτουν το σύστημα easX- CHANGE το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να αλλάζει εύκολα και γρήγορα το λουράκι με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς τη χρήση εργαλείων. Διάφορες εναλλακτικές επιλογές σε λουράκια τόσο σε δέρμα όσο και σε καουτσούκ είναι επίσης διαθέσιμες ως αξεσουάρ.
Περισσότερες πληροφορίες για την IWC Schaffhausen εδώ.
Αντιπρόσωπος: Richemont