Και αν χαλάσει το SmartWatch…;

Μπορεί να γράφουμε με ευκολία για όλα τα νέα μοντέλα smartWatch που παρουσιάζουν διαρκώς οι κατασκευαστές, αλλά θα πρέπει να δούμε και μία βασική παράμετρο της χρήσης τους που είναι τόσο η συμβατότητα και η διαδικασία σύνδεσης με άλλες συσκευές όσο και το τι κάνουμε σε περίπτωση που κάτι δεν λειτουργεί σωστά.

Είναι γεγονός ότι οι κατασκευαστές παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για τα δικά τους προϊόντα, έτσι δεν θα μπορέσετε εύκολα να βρείτε συμβουλές εάν θέλετε να συνδέσετε ένα smartWatch της X φίρμας με ένα προϊόν μίας άλλης. Σε εκείνη την περίπτωση χρειάζεστε επιπρόσθετη τεχνική υποστήριξη, την οποία μπορεί να σας προσφέρει η δωρεάν υπηρεσία του Homifix.

Το Homifix – το οποίο ξεκίνησε τη διαδικτυακή λειτουργία του στα τέλη του 2014 – είναι μια μοναδική υπηρεσία παγκοσμίως η οποία προσφέρει δωρεάν τεχνολογικές συμβουλές και υποστήριξη εντός λίγων λεπτών για όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μέσω της “native” εφαρμογής για Android και iOS κινητά και ταμπλέτες, της ιστοσελίδας του (homifix.com & gr.homifix.com), του Facebook & του Twitter.  Στους σχεδόν 3 μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας, το Homifix έχει εξυπηρετήσει επιτυχώς περισσότερα από 500 ερωτήματα πελατών με μέσο χρόνο ανταπόκρισης τα 16 λεπτά.

Το Homifix προσφέρει αντικειμενικές συμβουλές για αγορές ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και υποστήριξη αυτών συμπεριλαμβάνοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές, smartphones, tablets,  home cinema, ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές, IoT συσκευές και οτιδήποτε άλλο τεχνολογικό. Οι χρήστες λαμβάνουν απεριόριστη υποστήριξη έως ότου το πρόβλημα τους λυθεί.

 Η ομάδα των έμπειρων τεχνικών που βρίσκονται πίσω από το Homifix απαντάει τα ερωτήματα των χρηστών από Δευτέρα έως Παρασκευή (11πμ – 11μμ Κεντρική Ευρωπαϊκή Ώρα) μέσα σε 30-40  λεπτά. Μόλις φτάσει ένα ερώτημα από την εφαρμογή, την ιστοσελίδα, το Facebook ή το Twitter στο Customer Support Dashboard (Desk.com) του Homifix, οπού συλλέγονται τα ερωτήματα, ένας ειδικός ανοίγει το ερώτημα (ticket) και απαντάει άμεσα, προσφέροντας αντικειμενική γνώμη για νέες αγορές ή βοηθάει τον τελικό χρήστη στην επιδιόρθωση του   τεχνικού προβλήματος. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό μηνυμάτων που θα ανταλλάξουν ο χρήστης και ο τεχνικός.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το Homifix.com, Facebook: Homifix και Twitter: Homifix

More Stories
Νέα χρώματα για το Darkmoon της U-BOAT