H Samsung φαίνεται πως έχει βάλει στόχο της να κατακτά όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται και εκείνη των smartWatch δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.
Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας ερευνών Strategy Analytics, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2014, η Samsung πούλησε 500.000 συσκευές smartWatch, χωρίς να υπολογίζονται τα Gear 2, Gear 2 Neo και Gear Fit, τα οποία έκαναν την αρχή της εμπορικής τους πορείας μετά την περίοδο των μετρήσεων.
Η αγορά απορρόφησε 700.000 smartWatches τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, στοιχείο που πιστοποεί άνοδο των πωλήσεων κατά… 250% σε σχέση με πέρυσι. Η Samsung κατέχει το 71% της αγοράς αυτής και είναι σίγουρο ότι θα κάνει τα πάντα για να το διατηρήσει.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε και τις προτάσεις των άλλων κατασκευαστών στην κατηγορία, καθώς και το πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση της αγοράς μετά την κυκλοφορία των πρώτων Android Wear συσκευών.