Tο Apple Watch προσφέρει προσωποποιημένη πληροφόρηση πτήσεων και κάρτες επιβίβασης διαθέσιμες για τους επιβάτες στο ρολόι χειρός τους.
Χρησιμοποιείστε το ρολόι σας σαν κάρτα επιβίβασης και αποκτήστε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες πτήσεων στο χέρι σας – η Lufthansa τώρα προσφέρει αυτή την καινοτομία στους επιβάτες της με μια εφαρμογή που αναπτύχθηκε ειδικά για το νέο Apple Watch. Λειτουργεί ως ένας ιδανικός σύντροφος για το ταξίδι σας, παρέχοντας στους επιβάτες όλες τις σημαντικές πληροφορίες πτήσεων, στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση 24 ώρες πριν την πτήση τους κατά τη διάρκεια των διάφορων σταδίων του ταξιδιού τους με τη Lufthansa. Η νέα εφαρμογή στο Apple Watch συνδέεται μέσω Bluetooth με τις συμβατικές εφαρμογές της Lufthansaγια τα iPhones και τα iPads. Μπορεί κάποιος να κατεβάσει δωρεάν την εφαρμογή από το AppStore οποιαδήποτε στιγμή.
Η νέα εφαρμογή Apple Watch χρησιμοποιεί τεχνολογία που ενσωματώνει όλα τα δεδομένα σχετικά με την πτήση και τα προβάλλει με τρόπο εύκολο για τον χρήστη. Υπενθυμίζει στους επιβάτες την πτήση τους μια ημέρα πριν την αναχώρηση, παρέχει συνεχείς ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της πτήσης και προβάλλει την ώρα επιβίβασης, τον τερματικό σταθμό, την πύλη και τον αριθμό του καθίσματος. Όπως ένα χρονόμετρο, επιτρέπει στους επιβάτες να δουν –μέχρι και το τελευταίο λεπτό- πόσος χρόνος έχει απομείνει για την επιβίβασή τους.
Τα γραφικά έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την προβολή στο AppleWatch. Αρχικά αυτές οι λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες στα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης επιβατών Miles & More που συνδέονται στην εφαρμογή της Lufthansa για iPhones και iPads. Για τους επιβάτες που δεν έχουν κάρτα Miles & More, αυτές οι λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες σε μεταγενέστερο χρόνο. Όλοι οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να προβάλουν τις κάρτες επιβίβασης που έχουν αποθηκεύσει στο Passbook στο Apple Watch τους και να τις χρησιμοποιήσουν για την επιβίβασή τους. Επιπλέον, το ρολόι πληροφορεί τους επιβάτες σχετικά με τις τρέχουσες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στον τόπο προορισμού τους. Όπως και με τις υπάρχουσες εφαρμογές, η Lufthansa ζήτησε από ένα μεγάλο αριθμό επιβατών τις ιδέες και τις απόψεις τους σχετικά με την ανάπτυξη της νέας αυτής υπηρεσίας.