Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση Πελατών Εν Πτήσει

Το Σύστημα Προσωποποιημένης Εξυπηρέτησης Πελατών Εν Πτήσει (KIS- Knowledge-driven Inflight Service) της Emirates τιμήθηκε πρόσφατα με το Editor’s Choice Award από το Corporate Publishing International (CPI).

Tο σύστημα KIS και to tablet, το οποίο αναπτύχθηκε από την ομάδα της Emirates, σε συνεργασία με την Microsoft και την ΗP, δίνει τη δυνατότητα στο πλήρωμα καμπίνας να λειτουργεί με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και να παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επιβάτες.

Καθώς διατίθεται αποκλειστικά για χρήση από την Emirates, το τεχνολογικό αυτό προϊόν παρέχει στα μέλη του πληρώματος καμπίνας όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πτήση, το προσωπικό και τους επιβάτες. Αυτό επιτρέπει στην ομάδα που βρίσκεται στο αεροσκάφος να ανταπεξέρχεται δυναμικά στις λειτουργικές ανάγκες και τις επιθυμίες των επιβατών και να παρέχει υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών.

Δείτε παρακάτω ένα βίντεο με το KIS σε λειτουργία.

More Stories
Ένα ροζ Chronomaster από την Zenith για τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού