To Hublot Loves Football φτάνει στην Κίνα

H παγκόσμια περιοδεία της Hublot με την αφορμή της διοργάνωσης του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στην Βραζιλία, με τον διακριτικό τίτλο Hublot Loves Football φτάνει στην Κίνα. 

Μαζί με την έκθεση Hublot Loves Football έγινε και η επίσημη παρουσίαση του ρολογιού του φετινού μουντιάλ που δεν είναι άλλο από το Hublot Big Bang 2014 FIFA World Cup Brazil. Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι ο Marcello Lippi θα είναι ένας από τους πρεσβευτές της φίρμας, μαζί με τον Πελέ, τον Usain Bolt, τον Kobe Bryant, τους Jose Mourinho, Roy Hodgson και Luiz Felipe Scolari από τον κόσμο του αθλητισμού.  

To ρολόι του Μουντιάλ ακολουθεί τις επιταγές σχεδιασμού ενός Big Bang, αλλά λόγω του ποδοσφαιρικού του χαρακτήρα έχει κερδίσει διεθνώς το όνομα Soccer Bang. Έχει κεντρικό χρονογράφο, ενώ είναι το πρώτο ρολόι της Hublot με αμφίπλευρη retrograde λειτουργία. Στο εσωτερικό του φιλοξενεί τον μηχανισμό UNICO, ο οποίος επιτρέπει τη χρονομέτρηση ενός ημιχρόνου και τον υπολογισμό του χρόνου πέρα από το 45λεπτο. Είναι διαθέσιμο σε κάσα από King Gold (limited edition 100 κομματιών) και κάσα από μαύρο κεραμικό υλικό σε limited edition 200 κομματιών.  

More Stories
Η Chopard στην Baselworld 2015