WATCHPEOPLE: Creative freedom

Με το μότο «ελβετικό, αλλά όχι βαρετό» η νέα μάρκα επιχειρεί να ταράξει τα νερά στην αγορά του προσιτού ρολογιού

 

Πνευματικό παιδί του καταξιωμένου επιχειρηματία Jean-Pierre Lutgen, η WatchPeople είναι η νέα μάρκα ελβετικών ρολογιών, που βλέπει την ωρολογοποιία με μια αναζωογονητική ματιά, δεσμεύεται να φέρει εντυπωσιακά ρολόγια σε πολύ προσιτές τιμές και υπόσχεται να ελευθερώσει όσους αγαπούν τα ρολόγια από τις δύσκολες επιλογές που τους δεσμεύουν. Οι συλλογές της είναι εμπνευσμένες από εμβληματικά μοντέλα της βιομηχανίας, εισάγοντας το χρώμα σε καντράν και λουράκια.

Υιοθετούν δηλαδή την επιτυχημένη συνταγή της ICE Watch αλλά σε μια πιο σοφιστικέ, Swiss made εκδοχή. Η ιδέα για τη μάρκα γεννήθηκε στη Γερμανία. «Ό,τι είναι το Volswagen για την αυτοκινητοβιομηχανία είναι το Watchpeople για την ωρολογοποιία», εξηγεί ο Jean-Pierre και συνεχίζει: «Το να φοράς WatchPeople σημαίνει να έχεις τον έλεγχο του χρόνου, των αντικειμένων και των ρολογιών σου. Μερικές φορές πιστεύουμε ότι η τιμή ενός πολυτελούς ρολογιού είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσει κανείς για να γίνει κάποιος, ενώ στην πραγματικότητα είναι ήδη κάποιος.

Κάποιος που δεν μοιάζει με κανέναν άλλον. Ας επιτρέψουμε, λοιπόν, στον εαυτό μας μας να αποδεχτεί ποιος είναι πραγματικά, με ένα ρολόι φτιαγμένο με υπέροχα χρώματα και υλικά. Ας επιτρέψουμε στον εαυτό μας να είναι εκείνο το άτομο που του αρέσει να αλλάζει ρολόγια συχνά, που δεν νοιάζεται απλά για το ρολόι που φορά, αλλά που το αγαπά πραγματικά. Βασικά, ας διασκεδάσουμε, αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία, γιατί δεν έχουμε ούτε λεπτό να χάσουμε όταν πρόκειται να είμαστε ευτυχισμένοι».

Διάθεση: watchpeople.com

More Stories
Εξαιρετικά επιτυχημένη η δημοπρασία George Daniels