Από αριστερά: Ο Χρήστος Μάστορας, ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς, ο CEO της Hublot Ricardo Guadalupe, o master mentalist Lior Suchard, o Γιάννης Γκόφας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Hublot loves Mykonos!

Η ελβετική Hublot και η Gofas Jewelry  εγκαινίασαν την δεύτερη mono-brand  Boutique Hublot στην Ελλάδα, η οποία κλέβει την παράσταση στο μυκονιάτικο Ματογιάννι.

Πριν από δύο χρόνια, και μετά από πολύχρονη παρουσία στην ελληνική αγoρα η Hublot μαζί με την Gofas Jewelry, άνοιξαν την πρώτη mono-brand Boutique Hublot στην καρδιά της Αθήνας με μεγάλη επιτυχία. Με αφορμή αυτό το opening σε μια κατ’ ιδίαν συζήτηση με τον CEO Ricardo Guadalupe μου είχε δηλώσει ότι για την Hublot, η Μύκονος είναι ο Νο1 προορισμός στη Μεσόγειο για διακοπές και όχι μόνον.

Πριν λίγες ημέρες και μάλιστα παρά το mini lockdown  που ξαφνικά επεβλήθηκε στο νησί των Ανέμων λόγω του COVID-19 έγιναν τα λαμπερά  εγκαίνια της δεύτερης mono-brand Boutique της Hublot στην κοσμοπολίτικη Μυκόνο. Ασφαλώς με ένα σύντομο ταξίδι, συνάντησα γα ακόμη μιά φορά τον CEO Ricardo Guadalupe, και θαύμασα από κοντά, τόσο την Boutique όσο και τις νέες συλλεκτικές συλλογές. Στην γνωστή γωνία στην Ματογιάννη 43, εκεί όπου επί μισό αιώνα η Gofas Jewelry φιλοξένησε τα μεγαλύτερα ονόματα της υψηλής ωρολογοποιίας και κοσμηματοποιίας.

H δεύτερη Boutique Hublot έγινε πραγματικότητα με τη συνδρομή της οικογένειας Γκόφα, που συνεργάζεται με την ελβετική μάρκα εδώ και πάνω από είκοσι χρόνια, θεμελιώνοντας μια μακρόχρονη σχέση που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τις κοινές αξίες.

Η Boutique της Μυκόνου λειτουργεί στο πλαίσιο ενός νέου «summer boutique concept» της Hublot, και υπό το motto “Hublot loves summer” το οποίο αγκαλιάζει αποκλειστικά μεσογειακούς προορισμούς: Εκτός από τη Μύκονο, το Capri, το Forte dei Marmi στην Τοσκάνη, την Ibiza, το Bodrum, το Saint-Tropez και το Monaco. Σε αυτήν θα βρεί  ο επισκέπτης όλες τις τελευταίες συλλογές Hublot, ειδικές εκδόσεις που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις μεσογειακές μπουτίκ της και, φυσικά, το νέο, αφιερωμένο στη Μύκονο Classic Fusion Chronograph King Gold, limited edition 2021: Εναν χρονογράφο ντυμένο στα μπλε, με κάσα διαμέτρου 45mm που συνδυάζει το King Gold με το μπλε κεραμικό και τη χαρακτηριστική φτερωτή, η οποία τρέχει στο υποκαντράν των μικρών δευτερολέπτων.

Την καρδέλα των εγκαινίων έκοψαν οι οικοδεσπότες, Γιάννης Γκόφας (πατριάρχης της οικογένειας Γκόφα) και Ricardo Guadalupe (CEO of Hublot) με τους δημάρχους Μυκόνου και Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Κουκά και Κωνσταντίνο Ζέρβα, τον τραγουδιστή του συγκροτήματος «Melisses» Χρήστο Μάστορα, τον  master mentalist Lior Suchard (friend of the brand Hublot), και τον  Augusto Capitanucci (Regional Director Mediterranean Countries of Hublot).

Ο Γιάννης Γκόφας με το ζεύγος Ανδρέα Τσαβλίρη.

Πλήθος από επιφανείς προσωπικότητες από τον ναυτιλιακό, επιχειρηματικό, καλλιτεχνικό και μιντιακό  χώρο έσπευσαν στο λαμπερό κάλεσμα. Ξεχωρίσαμε τον Ανδρέα Τσαβλίρη με την σύζυγο του, τον Ettore Cappelli της Zenith, την Ines Marechal της Hublot, τον Patrik Hofmann και την Suzanne Hurni από τον χώρο της ελβετικής ωρολογοποιίας επίσης.

Ο Γρηγόρης Γκόφας με τον Χρήστο Μάστορα και τον mentalist Lior Suchard.

Το ξεχωριστό  event έκλεισε με ένα υπέροχο δείπνο σε ένα εξίσου υπέροχο χώρο. Στο new entry CERESIO7. Μια νέα  επενδυτική πρόταση, της οικογένειας Γκόφα με τον αχτύπητο ιταλικό διδυμο των  DSQUARED2, μια επιχειρηματική πρωτοβουλία του Γρηγόρη Γκόφα  βασισμένη στην αισθητική ιδέα των Dean & Dan Caten.

Η Χαρά Γκόφα με τον Χρήστο Μάστορα.
Ο Γρηγόρης Γκόφας με την σύζυγο του Αννα.

To δείπνο επιμελήθηκε προσωπικά ο διάσημος chef Elio Sironi, μαγεύοντας τους πάντες με τις γαστρονομικές του επιλογές. Απόλαυσα γεμιστές σουπιές με pecorino, κουσκούς με αστακό, βασιλικό, λάιμ και τσίλι, λαβράκι με σάλτσα λεμονιού, μανιτάρια και λαχανικά και κορυφαίο επιδόρπιο tiramisu με αλμυρή καραμέλα.

Την παράσταση έκλεψε ασφαλώς ο mentalist Lior Suchard που ήρθε αποκλειστικά για το event,  με τα κατορθώματα του.

More Stories
Εντυπωσιακό video της McLaren 12C